4 sep. 2012

min tuffa å tokia helg ;))

tja fans! en annan var ju hemma i BORLÄNGE CITY i helgen. Anledningen till min resa var att jag skulle ta min tredje och sista Gardasil-spruta! För er oinsatta är det alltså
  free glitter text and family website at FamilyLobby.com jag menar. Och som Tjänslig Tjäj och hypokondriker är det ett s.k. MÅSTE. Dock e det lite dyrt, iallafall om man är 18+, så ett tips är att önska sig detta i julklapp! På min önskelista: ett långt å lyckligt liv. Dom köper direkt, föräldrarna!



mor min tog sprutan pga jobbar på sjukhus! "VIP"



här e mina katter som ja också hälsade på såklart!! den gråa e betsson.com, han e favorit och en riktig sköning. har grinat mig igenom tonårens alla vidrigheter med betsson på huvudet, magen, under armen och på kudden. den svarta heter Björna och dör närsomhelst, sorglig såklart men hon har alltid varit lite för individuell? kul grej m björna är att hon gillar att kika på Seinfeld. den orangea katten heter typ "KIIII"eller liknande, min syrra kom hem en dag och hade "räddat den"? KIIII är konstig och lite traumatiserad. inte psykiskt störd eller så men hon stryker sig mot vassa föremål och fick barn när hon själv var ett. ja bevittnade hur det gick till genom fönstret. blev traumatiserad själv.




Sen tog jag bilen och drog 3 mil rätt ut i skogen!!!!!! Skulle ha svamp igen dårå ;)
här med ett fynd. känner mig rätt hemma i skogen som ni ser!!



Se på svampkingen



De va min helg de...kram





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar