5 sep. 2012

Gapa!

Var hos Läkarn för Tänder idag.... Var otroligt nervös. Förra gången gick nämligen det "inte så bra". Det var för ett år sen, och jag knatade tuff in till min dåvarande tandis på Karlaplan. Det jag inte var beredd på var att få träffa en sexig kroatisk gud!!!! Jag gapade (rätt ställe att göra det på). Han tog sina stora, vackra händer försedda med öm plast och rotade mjukt runt i min dregliga mun. Jag blickade nervöst upp mot en plansch med medelhavsmotiv som var fäst i taket; hade kanske Han växt upp i detta vita kalkhus, och kanske badat sin muskulösa kropp i det azurblåa havet i bakgrunden? Det slog mig där och då att det var tur att jag i sista sekund bytt från noppriga mjukisar till snygga shorts. Det visade sig vara oturligt, för när jag reste mig från stolen i svart skinn låg 2 st svarta ben kvar i stolen. /Svettkingen_88.

Sen var det dags för domen. Jag själv var i fas 2 av förälskelse dvs "log idiotiskt" när min sexige tandis meddelade antal hål genom att citera the offspring: Unodostrescuatrocincocincoseis!

Det blev ingen semester förra sommaren.

WxTgUr on Make A Gif, Animated Gifs


Idag då? Jag gick till sabbatsberg istället pga pallar inte vara nära en Otroligt Snygg när det ska dreglas.
Och bara 4 hål!!! Varav 1 endast behövs åtgärdas! om ett halvår!!!!! Firar me cola nu :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar