17 aug. 2012

FFFFFFFFFilmfredag

Igår såg jag den franske filmen "the intouchables" TROTS mitt TROTS mot filmer generellt. Och den va ju bra!! Fnissa högt i både operascenen å rakningsscenen. Blev lite glad nu efter att ha pinat igenom mig alla spinde..nej batmanfilmerna på senare tid. Så lika bra att "smida medan järnet e varmt" å helt enkelt bara "go for it". tänkte nu ge mig in i hatgenren nr 1 - SCKRÄCKISAR!! minns när jag var typ 10 och såg både "Scream" och "Sjön" tillsammans med storasyrran å hennes kompisar, bara för att va coOoOoOool. Det ingen visste va dock att jag tittade "suddigt" på skärmen, och placerade ett vackert värmeljus på tv:n jag kunde ibland vila blicken på. HAHA loosers!!!

Ikväll blir det den gamla godingen HAJEN tillsammans me 10 000 andra i rålis, sommarstockholms våldtäktspark no.1.

bild på typiskt läskig haj:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar